Vasco Consult is tot en met de Olympische Spelen in Parijs in 2024 sponsor van de KNZB. Beide partijen tekenden maandagavond bij het KNZB-bad in Zeist een samenwerkingsovereenkomst voor de komende 5,5 jaar.
De samenwerking richt zich specifiek op de waterpolodames en Team24, een groep van zes getalenteerde zwemmers die zich met een intensief en op maat gesneden begeleidingspakket voorbereidt op kwalificatie voor de Olympische Spelen in 2024. Naast een financiële bijdrage, zal Vasco Consult ook kennis inbrengen bij de teamprocessen rondom de waterpolodames en Team24, onder meer in de vorm van inspiratiesessies en interessante sprekers.
Ruben Uppelschoten, namens Vasco Consult: ''Samen met onze opdrachtgevers zetten wij elke dag stappen om bedrijfsprocessen te verbeteren en projecten beter te laten verlopen. Als mensen samenwerken, een gemeenschappelijk doel hebben en tussenliggende succesjes vieren, lukt dat. De vergelijking met waterpolo is daarmee eenvoudig te maken. Elke dag heel hard trainen om individueel, maar vooral ook als team beter te worden. Met een duidelijk doel: een fantastische prestatie neerzetten in Tokio en Parijs. Het is mooi dat onze paden elkaar juist op dit moment kruisen. We kunnen elkaar versterken, inspireren en succesvol laten zijn. We zien de samenwerking als een brug naar succes!''
Robin van Galen, commercieel directeur KNZB: ''Met de komst van Vasco Consult hebben we - alweer - een betrokken sponsor gevonden binnen het, steeds groter groeiende, partnerbestand van de KNZB. Vasco Consult is gespecialiseerd in bedrijfsprocessen en teamwork. Dat geeft dit partnership ook een inhoudelijke component. Vasco kan onze sporters, trainers en staf ondersteunen bij het behalen van hun doelen.''
Vasco Consult zal voor het eerst voor het publiek zichtbaar zijn tijdens de Vasco Consult Water Polo Trophy in Rotterdam, voorheen de Dutch Water Polo Trophy. Vasco Consult is de naamgever van het toernooi, dat van 1 tot en met 3 juli in Rotterdam wordt gespeeld.
Over Vasco Consult:
Vasco is een jong, snel groeiend bedrijf dat is opgericht door ervaren professionals uit de telecomwereld. Vasco heeft een methode ontwikkeld waarmee op een pragmatische en effectieve manier de 'customer journey' in lijn wordt gebracht met de bedrijfsprocessen. Dit leidt op korte termijn tot meer tevreden klanten en een verbetering van het bedrijfsresultaat. Niet door het schrijven van dikke rapporten, maar door het te doen. Vasco committeert zich aan een eindresultaat en is erop gericht om zijn opdrachtgevers vaardigheden bij te brengen en methodes te leren die zij uiteindelijk zelf ook kunnen toepassen.
(Bron: persbericht KNZB / Foto's: Beeldboot/Gertjan Kooij)